perjantai 30. syyskuuta 2016

Huomenlahja aviomiehelle

Kirjoittelin eilen huomenlahjasta, jonka minä sain Mikolta ensimmäisenä aamuna vaimona (lukaise täältä tarkemmin). Minä olin tosiaan mukana valitsemassa osaa tästä lahjasta, mutta Mikon lahjasta hänellä ei ollut paljoa tietoa. Aion pitkään pitää sen täysin salaisuutena, mutta sitten minua alkoi kuitenkin epäilyttää, että pitäähän hän nyt varmasti lahjasta. Niimpä päätimme, että kerron hänelle idean ja sitten en enempää. Lisäksi sovimme yhteisen hintahaitarin, jolla huomenlahjamme tulisivat olemaan, sillä halusimme ostaa suunnilleen samanarvoiset lahjat.


Joku ehkä jo arvaakin, miksi olin näin sälamyhkäinen, olin nimittäin päättänyt ottaa itsestäni huomenlahjakuvia ja antaa nämä Mikolle. Luin tästä ideasta useista blogeista ja koska häitä ennen toteutin kovaa kuntokuuria heräsin ajattelemaan, että miksipä ei. Toinen tähän suuntaan puoltava asia oli myös se, että Mikolla ei ollut mitään selvää toivetta, joten tämä tuntui enstistä paremmalta idealta. Huomenlahjakuvat tarkoittavat hyvällä maulla otettuja alusvaatekuvia, joista hyvä kuvaaja saa todella tyylikkäitä ja sopivan aistikkaita. Ostelinkin kolme erilaista alusasukokonaisuutta (valkoinen, musta ja punainen) ja treenasin tosi kovasti, kunnes keväällä menin kuvaukseen. Kuvaajani oli Annika Berezhnykh, jota voin suositella ihan kaikille! Täältä pääset tutustumaan hänen sivuihinsa. Valitsin Annikan, koska Kuopiossa oli aika vähän vaihtoehtoja ja jo ensimmäisen tarjouspyyntöviestin jälkeen pidin hänen tavastaan olla yhteydessä. Lisäksi halusin kuvauspaikaksi jonkun muun kuin keskustan valokuvausstudion, sillä uskoin voivani rentoutua paremmin rauhallisemmassa ympäristössä. Otin hänen kauttaan alkuun meikin (joka oli aivan loistava ja ihanaa hemmottelua!!), jonka jälkeen kuvasimme pari tuntia todella monipuolisesti kuvaajan kodissa. Olimme ihan kahden, joten minun oli helppo rentoutua ja hänellä oli todella paljoa ideoita! Olin itse hakenut etukäteen ideakuvia, joten ehdotin myös joitain juttuja. Hyvin pian kuvauksen jälkeen sain levyllä yli 100 kuvaa, joista kahdeksan hän vielä jälkikäsitteli huippuisoiksi.


Tämä kokemus oli todella hyvä, tunsin itseni naiselliseksi ja hyvän näköiseksi ja minulla oli koko ajan tunne, että edettiin minun ehdoilla. Ja olin todella tyytyväinen kuviin!! Hinta-laatusuhde oli siis enemmän kuin kohdallaan:) Mietin pitkään, mitä kuvista teettäisin ja päädyin lopulta teettämään erikokoisia kuvia, jotka liimasin kuva-albumiin. En julkaise täällä omia kuviani, sillä ne ovat miestäni varten, mutta näissä kuvissa on samaa henkeä - aistikkuutta ja naisellisuutta. Ja mieheni piti kuvista kovasti:) Suosittelen kokemuksena ihan jokaiselle naiselle! Näistä kuvista voi sitten muistella koko hääaikaa ja ennen kaikkea ne nostavat itsetuntoa huimasti:)

2 kommenttia: