lauantai 7. marraskuuta 2015

Onnellista hääfiilistelyä jo vuoden ajan


Reilu vuosi takaperin ihana mieheni kosi minua ja heti sen jälkeen lähdin seikkailemaan netin syövereihin muiden ihanien hääblogien maailmaan hakemaan vinkkejä sekä inspiraatiota omiin hääajatuksiini. Samalla huomasin, miten paljon minulle heräsi ideoita, ja minulle tuli tunne, että haluaisin jakaa niitä myös muille, jos vaikka jollekin muullekin olisi niistä iloa. Minä olen nimittäin saanut muiden blogeista ihan todella paljon! Lisäksi halusin ennen kaikkea itselleni jonkin väylän, mihin voin purkaa uusimmat innostuksenia ja hulluimmatkin päähänpistoni tai ihan vapaasti vaan fiilistellä vaaleanpunaisten pilvien seassa, jos siltä tuntuu. Mietin kuitenkin hetken oman blogin perustamista, mutta mitä pidempää mietin, sitä enemmän olin varma siitä, että tämä on niin minun juttuni ja juuri se, mitä tarvitsen. :) Niin minusta sitten tuli hääbloggaaja - enkä ole katunut sitä hetkeäkään!

Perustin tämän blogin tavoitteena löytää itselle väylä purkaa hääintoilua, jakaa ideoita sekä pysyä perillä muiden hyvistä vinkeistä. Lisäksi halusin itselleni paikan syventyä hääaiheen pariin ja palata omiin ajatuksiini aina, kun siltä tuntuu. Minulla ei siis ollut minkäänlaisia kävijätavoitteita, vaan halusin lähteä tekemään tätä harrastuspohjalta, fiilispohjalta, omalla tyylilläni ja minulle luontevalla ryhmillä. Onkin ollut ihan älyttömään ihanaa ja palkitsevaa huomata, miten vuoden aikana yhä useampi on löytänyt tänne, jättänyt kannustavia kommentteja ja tuonut näin minulle yhä enemmän hääfiilistä ja onnea - kiitos siis teille kaikille, ihanaa tehtä tätä yhdessä! <3

Blogin perustaessani päätin myös, että en halua julkaista blogissani mitään sellaista, mitä en itse allekirjoita, sillä minun tarkoitukseni on pitää blogia harrastuksena, ei tienata sillä. Siksi olenkin kertonut aina omiin kokemuksiin pohjaten hääpaikasta, herkuista, shoppailukokemuksista ja milloin mistäkin. Se on tuntunut minulle luontevimmalta väylältä tehtä tätä. Lisäksi minulle on todella luontevaa suunnitella asioita hyvissä ajoin ja nautin yksityiskohtien puntaroimisesta sekä itse tekemisestä, vaikka välillä meinaan intoutua pohtimaan ihan liiankin tarkasta:D Toisaalta olen huomannut, että kun asioita pohtii, niin pian sen jälkeen huomaa, mikä missäkin jutussa on se kaikkein omin ja meidän häihiin sopivin juttu. Siksi nämä asiat ovatkin näkyvä osa blogiani. :) Haluan myös keskittyä tässä blogissa vain hääaiheeseen, sillä tämä on minulle se paikka, missä pääsen häätunnelmaan, eikä mikään muu asia sitä hairitse.

Vaikka vuosi tätä on jo vierähtänyt, ja ihan todella nopeasti mennytkin, niin on ihanaa, että saan jatkaa tätä intoilua vielä yhdeksän kuukautta. Tämä on myös ihan paras väylä fiilistellä toisten morsianten onnea ja onnellisia hetkiä, siitä tulee aina itsellekin hyvä fiilis ja hymy huulille :) Blogi on myös varmasti säästänyt tulevaa miestäni monilta häähypetyshetkiltä sekä tarjonnut minulle välillä hyvinkin kiireisen arjen keskellä oman hetken paneutua asioiden äärelle, joista todella pidän ja nautin <3 Onkin ollut ihanaa huomata, miten mielelläni teen tätä ja miten omalta tämä kaikki tuntuu.

Olen pystynyt ensimmäisen vuoden nauttimaan täysillä hääjärjestelyistä, paljolti tämä blogin ansiosta, ja aionkin ottaa viimeisen yhdeksän kuukauden tavoitteeksi mahdollisimman vähäisen stressaamisen ja olennaiseen keskittymisen - nimittäin siihen, että saan mennä rakastamani miehen kanssa naimisiin. Haluan nauttia tästä matkasta yhdessä hänen kanssaan, tehdä hääjuttuja minulle luonnollisella tahdilla ja muistaa, että loppupeleissä tärkeintä hääpäivässä on päivästä nauttiminen, onnellinen kihelmointi sekä tämän kaiken jakaminen maailman ihanimman miehen kanssa <3 Muistetaan siis nauttia hetkestä, tämä on ainutlaatuinen ja ihana matka, keskitytään siis niihin hyviin juttuihin ja ollaan onnellisia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti