tiistai 3. marraskuuta 2015

Yhdessä fiilistelyssä on voimaa

Häät.fi -sivusto on täynnä ihan kaikkea häihin liittyvää - suunnitteluideoita, toisten morsianten vinkkejä, inspiraation siemeniä, käytännön neuvoja sekä ajankohtaisia hääteemaisia uutisia unohtamatta kilpailuja ja äänestyksiä. Minä löydän itseni aika usein tältä sivustolta ja erityisesti Meidän häät -sivuton kautta olen kasonut vähän apuja sekä omaan budjetointisuunnitelmaan että häämuistilistaan. Toinen lempparisivuni on blogisivusto, josta taisin heti kihlautumisen jälkeen löytää itseni selailemassa erilaisia hääjuttuja ja hakemassa hääfiilistä :)

Minulle tämä sivusto kuuluu hääsivustojen vakkariin ja koska sivustolla on minusta paljon hyödyllisiä juttuja, löytyy se nykyisin myös minun blogistani oikeasta reunasta. Tuossa näkyvät ajankohtaisimmat kirjoitukset, joista varmasti moni on kiinnostava ja täynnä uusia ajatuksia. Nyt siis löydät nämä jutut täältä minun pohdintojeni lomasta :) Niin ja minä en tosiaan hyödy klikkauksista mitenkään, linkit ovat vain helpottamassa lukijoita ja minua löytämään muitakin aiheesta kirjoitettuja juttuja, kuten seuraamani blogilistakin. Tätä hääsuunnittelua kun on ihan parasta tehdä yhdessä muiden kanssa, toisilta oppien ja yhdessä fiilistelle. <3

Ihania hääsuunnitteluhetkiä kaikille ja toivottavasti linkeistäni on apua suunnittelussa ja inspiroinnissa. Minä olen tällä hetkellä ihan häämatkafiiliksissä valkoisten hiekkarantojen ja turkoosien vesien äärellä. Kunhan saadaan jotain konkreettista päätettyä, kerron teille heti kaiken! Inspirointi, unelmointi ja fiilistely on ehkä hääsuunnittelussa juuri niitä parhaita puolia, nautitaan niistä täysillä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti