keskiviikko 17. helmikuuta 2016

The ring

Nyt se on ihan oikeasti minulla, nimittäin juuri ja vain ja ainoastaan minulle teetetty vihkisormus - ja se on juuri sellainen kuin olen aina toivonut<3 Ja myös miehelläni on nyt hänen toiveidensa mukainen uniikki sormus! Te, ketkä olette jo sormuksenne löytäneet, tiedättekin jo tämän huiman tunteen, kun laitat sormeesi sormuksen, josta tunnet, että tämä se on, oli se sitten liikkeestä tai teettämisen kautta tehty. Eikö se olekin aika ihana tunne? Miten tätä muka nyt malttaa olla pitämättä vielä melkein puoli vuotta? :)

Meidän sormusten teettämisemme on siis tullut kuin tullutkin päätökseen ja nyt sormukset on kotona odottamassa kaiverrusta ja varsinaista käyttöä. Täältä löydät lisää tietoa meidän sormusprojektista, joka alkoi loppukesästä ja on nyt valmis. Etenimme meidän sormusten teettämisessä rauhassa, sillä häihimme oli aikaa ja se oli meille hyvä tapa edetä, sillä näin ehdimme pohtia vaihtoehtoja, olla jokaisessa vaiheessa mukana ja vielä hioa liki valmiinkin sormuksen yksityiskohtia niin, että olin varma sormuksen olevan juuri se minun The ring.


Tässä vähän esimakua sormuksistamme, yksityiskohdat näette sitten häiden jälkeen :) Olen todella tyytyväinen teettämiseen ja voinkin suositella sitä ehdottomasti kaikille! Pidin siitä, että sain vaikuttaa sormuksen jokaiseen yksityiskohtaan ja säästimme sormuksessani myös kolmasosan hinnassa suhteessa kaupasta löytämääni samankaltaiseen sormukseen (ja omassani on vielä suurempi timantti^^). Lisäksi sain tällä tavoin sormuksen, joka sopii kihlaani juuri niin kuin halusinkin. PS. Tällaisia hankintoja maksaessa kannattaa muistaa kortin maksurajat, mutta onneksi pienellä säädöllä ja nettipankkirahansiirroilla saimme sormuksemme kerralla kotiin:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti