torstai 12. toukokuuta 2016

Tahdon-kengät

Taisin nähdä jo yli vuosi sitten kuvia hääkenkien pohjiin kiinnitettävät tarroista, I do -tarroista, ja mitä enemmän niitä katselin, sitä enemmän olin sitä mieltä, että joo, minulle myös tämä yksityiskohta! Ajatus vahvistui entisestään, kun huomasin, että näitä tarroja saa alle eurolla netistä ja niimpä ne lähtivät saman tien postipakettina tulemaan :) Minun tarrapakkauksessani oli kahdet eriväriset tarrat, joista eilen kaivoin siniset esiin ja asettelen ne hääkenkieni pohjaan. Miksi siniset, vaikka hopeiset olisivat sointuneet kenkieni kanssa? Siksi, että näin minulla on jotain sinistä :)


Näiden I do -tarrojen ideahan on, että kun polvistutaan alttarille, kengänpohjista paistaa tällainen hauska yksityiskohta. Käytännössä ja ainakaan minun mekon alta näitä ei kukaan näe, mutta nämä onkin minulle hauska pieni yksityiskohta, jonka itse tietää. Ja voihan niitä sitten juhlassa esitellä. Lisäksi tarrat tekevät hääkengistä juuri hääkengät. Nyt sitten kipittelen aina välillä hopeiset kengät jalassa ja siniset blig-tarrat pohjassa ympäri kotia, sillä pätäähän hääkenkiin tottua. Ja minulla nousee aina hymy huulille, kun kurkkaan kenkien pohjaan ja näen nämä tarrat.<3

3 kommenttia:

  1. Ihana idea! Mistä ostit nuo tarrat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minä tilasin omani tästä osoitteesta: http://www.aliexpress.com/item/Set-of-2-pieces-I-Do-Clear-Rhinestones-decoration-Wedding-decal-Wedding-Shoe-stickers-Wedding-Decoration/1900566281.html Vastaavia löytyy varmasti tuolta AliExpressistä ja Ebaysta paljon :)

      Poista