keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Sittenkin säihkettä hääkenkiin


Operaatio hääkengät on ollut minulla mielenpäällä jo ihan tosi pitkään ja olenkin pohtinut milloin merkkikenkiä (lue lisää täältä), milloin jotain todella säihkyvää ja ainutlaatuista (lue täältä lisää) ja milloin päättänyt, että vanhoilla mennään, mutta epäonnistunut vanhojen kenkien värjäämisessä (siitä juttua täällä). Välillä meinasin myös napata ihan ekstempore halppiskengät mukaani (täällä lisää) ja välillä olen ihan asioikseni mennyt sovittamaan kenkiä. Kengät ovat siis olleet mielessäni vähän jokapaikassa ja mielipiteeni on poukkoillut ihan laidasta laitaan, mutta vihdoinkin minusta tuntuu, että minulla on hääkengät, ainakin ne kengät, joita käytän kirkossa ja osan juhlista! Nämä kengät löytyivät puolivahingossa reissultamme ja vaikka olin jo oikeastaan päättänyt ostaa laadukkaat valkoiset monikäyttöiset kengät, tuntuivät nämä sähkyvät ja edullisemmat sittenkin hyviltä - ja reissun huumassa sekä miehen myöntymyksellä ostin ne^^

Mutta olen tähän aika äkkipikaiseen hankintaan yhä tyytyväinen, sillä kenkien korko on sopiva, ne istuvat hyvin jalkaani, tuovat pienen lisän blingiä kokonaisuuteeni ja ovat vieläpä sellaiset, joita en ehkä muuten paljoa käytä, joten ne muistuttavat minua aina häistä tällä erityisyydellään :) Joskus siis mutkien kautta kulkeminen ja pähkäily johtaa alkupisteeseen palaamiseen, mutta joitain asioista ei ehkä kuulukaan tehdä helpoimmat kautta. Saa nähdä, hankinko varalle vielä illalle toiset vähän matalammat kengät, jos jalat väsyvät liikaa. Mutta tällaiset kengät minulle on siis tulossa - säihkettä, ainutlaatuisuutta ja pientä hohtoa hääpäivään<3 Taidan ostaa ne laadukkaat valkoiset monikäyttökengät sitten toisella kertaa :D Nyt vaan iltakävelyjä korkkareilla kotona, niin kengät istuvat juhlapäivänä täydellisesti! Ps. Toivottavasti teidän muiden kengät ovat löytyneet vähän vähemmittä mutkitta:)


4 kommenttia:

  1. Kengät osaavat kyllä olla armottoman vaikeat. Ihanaa, että olet pitkän eipäsjuupas-operaation jälkeen nyt löytänyt sopivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi niinpä, ja kiitos, jahkailun jälkeen kenkien löytyminen tuntuu huippuhyvälle :)

      Poista