torstai 5. helmikuuta 2015

Hääparin pöytäkoriste - unelmointia sisustusliikkeessä

Tänään poikkesin ohikulkumatkalla lempi sisustusliikkeeseeni Kuopiossa, nimittäin Amanda B:hen ja vietin siellä pitkän aikaa kierrellen ja katselle kaikkea ihanaa, mitä siellä oli näytillä. Minun on varmaan pakko samalla myöntää, että olen aivan koukussa kaikkeen sisustustavaraan ja voisin jatkuvasti ostaa kotiin kaikkea ihanaa pientä uutta - ja tietenkin myös häihin :) Tälläkin kertaa olisin halunnut ostaa vaikka mitä, mutta onnistuin kuitenkin pitäytymään katselussa ja hääunelmoimmissa.

Olen jo jonkin aikaa pohtinut, miten hääparin pöydän koristelisi, Mitään korkeaa siihen ei voi laittaa ja kukkapuoli hoituu varmaankin alustavien suunnitelmien mukaan hääkimpulla ja heittokimpulla, mutta jotain muutakin ainakin meidän pöytä vielä kaipaisi (aika iso ja suorakulmainen). Sainkin yksi päivä ajatuksen, että olisi ihanaa laittaa pöydälle matala teksti "Love", "Mr & Mrs", "I <3 U" tai jokin muu vastaava. Ja kuinka ollakaan, löysin vaikka mitä vaihtoehtoja Kuopion Amanda B:stä! Olin aivan innoissani, meilkein jo ostinkin meille kyltin, mutta sitten ajattelin, että minun on ehkä konsultoitava ensin kaasojani, ennen kuin ostan mitään pöytäkoristeita :) Tässä kuitenkin minun löydöksiäni sekä ideaa teille muille, jos joku teistä on pohtinut, mitä hääparin pöytään laittaisi koristeeksi. Ja jos Kuopiossa, Mikkelissä tai Savonlinnassa ei ole käyntiä, niin tällä liikkeellä on myös koukuttava verkkokauppa, suosittelen ehdottomasti!


kuva 

kuva 

kuva 


2 kommenttia:

  1. Oi että! Ihania! Täytyypi yrittää Helsingistä löytää samankaltaisia myös :)

    VastaaPoista