sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Kaasoni 6.8.2016?

Tänä viikonloppuna siis vietettiin ekaa kertaa viikonloppu kahden kaasoni kera meillä - ja Mikkokin oli sopivasta reissussa samaan aikaan, joten saatin tyttöjen kanssa puhua häistä aina yömyöhään asti ilman minkäänlaisia häiriötekijöitä. Tämän ensimmäisen "virallisen" hääsuunnitteluviikonlopun takia halusin myös muistaa kaasojani jollain erityisellä tavalla, sillä olin vain kosinnasta kertomisen yhteydessä kysynyt kummaltakin puhelimessa, lähtevätkö he kaasoikseni. Etenkin halusin pienellä lahjalla näyttää heille, että haluan juuri heidät tähän tehtävään, heidän kulkemaan tätä matkaa minun kanssani ja haluan heidän kaiken tekemisen ohella nauttivan matkasta. Missään tapauksessa heistä ei saa tuntua siltä, että heille on liikaa tekemistä ja minä pomotan heitä liikaa. 

Siispä lähdin kohti Kuopion keskustaa, etsimään ainutlaatuisille kaasoilleni jotain pientä ja ihanaa sekä häitämme kuvaavaa lahjaa ylläriksi. Löysinkin Amanda B:stä molemmille ihanat suuret teekupit, joissa luki "Enjoy". Minusta se kuvasti hyvin juuri sitä, mitä halusin heille viestittää - sitä, että toivon heidän nauttivat tästä hääunelmoinnista täysillä minun kanssani ja muistavan kaiken hulinan ohella rentoutua välillä teekupin äärellä :) Ja mukien sisälle askartelin molemmille häiden teemavärille uskolliset kortit, joissa pyysin heitä vielä ihan näin kunnolla kaasoikseni ^^

Molemmat olivat ilahtuneita lahjasta, yllättyneitä myöskin ja naureskelivat, että eihän tällaisesta pyynnöstä voi kieltäytyä :D Näin siis starttasi meidän ensimmäisen hääviikonloppu ja olin todella tyytyväinen, että kehitin kaasoilleni jotain spesiaalia - onhan se minulle sanoinkuvailemattoman tärkeää, että juuri he ovat minun kanssani läsnä kaikessa tässä hääintoilussa aina kesään 2016 ja tähän suureen onnelliseen juhlaan asti <3



6 kommenttia:

  1. Tosi kauniit lahjat, kaasot oli varmasti otettuja! :)

    VastaaPoista
  2. Hei, haatoin sinut mukaan unelmien polttarit -haasteeseen :)

    VastaaPoista
  3. Sama päivä, ku meillä! Siis hääpäivä tietenkin! :) Jään seurailemaan, mukava lukea muidenkin hääblogeja!

    http://www.insinoorinmorsian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sattuma! Ja hienoa, että löysit mielestä luettavaa täältä :)

      Poista