sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Kilistelyä hääparin tyylillä

Oletteko miettineet, haluatteko häihinne jonkinlaiset erityiset lasit onnittelumaljoja varten? 
Minä olen, ja tänään käytinkin aikaa siihen, että lähdin tutkimaan, mitä kaikkea onkaan vaihtoehtona ja mistä tällaisia laseja voisi löytää. Oikeastaan tämä hääintoilu heräsi tänään siitä, että katsoimme Mikon kanssa aamulla ensimmäisenä tämän viikon Satuhäiden jakson, joka sijoittui Kuopioon, ja sain siitä niin paljon ideoita, että olen koko päivän kirjoittanut häävihkooni kaikkea uutta ja surffaillut netin syövereissä innosta puhkuen - odottakaa vaan kaasot kun kuulettu uusimmat inspikseni :D

Mutta nyt siis takaisin päivän teemaan, eli hääparin pikareihin. Olen tosiaan alusta asti ajatellut, että haluan meille jotkin vähän tavallisista kuohuviinilaseista poikkeavat pikarit, joilla voimme kilistellä tuoreena avioparina, mutta mieli on ehtinyt vaihdella jo laidasta laitaan. Australian reissulla ihastuimme laseihin, joiden varsi oli täynnä pieniä kristalleja, mutta jotenkin en sillon vielä osannut ostaa mitään häitä varten. Tänään olen kuitenkin palannut jälleen hääpikarien maailmaan ja kun tutkin tarjontaa tarkemmin, huomasin, että niitähän löytyy ihan kaiken tyylisiä. Etenkin, jos lajentaa ulkomaille, voi kyllä valita ihan minkä hintaiset ja näköiset lasit ikinä vain tahtoo. Ja onhan se ihanaa, että nämä lasit jäävät sitten konkreettiseksi muistoksi häistä ja vuosittain hääpäivän koittaessa lasit voi aina kaivaa esiin ja muistella sitä onnellista hetkeä, kun niillä ensi kerran kilisteltiin tuoreena avioparina. <3
 Tässä vähän ideaa siitä, millaisia löydöksiä minä tein tänään:







Arvaatteko mihin minä näistä ihastuin? Vielä en paljasta omia suosikkeja ;)

3 kommenttia:

  1. Itselleni kelpaisivat näistä kyllä kaikki, mutta eka oli suosikkini. Elegantti ja ajaton. :)

    VastaaPoista
  2. Ihania teidän valitsemat lasit kyllä ovatkin! Oma mieli vaihtelee vielä useamman välillä, onneksi vielä on aikaa valita se lemppari :)

    VastaaPoista