torstai 30. kesäkuuta 2016

Polttarit ovella

Huomenna se alkaa, nimittäin minun polttarit!!! Sopivaa pientä kutinaa on jo havaittavissa vatsan pohjassa, en nimittäin tiedä tulevasta muuta kuin sen, että minun tulee olla valmiina lähtöön huomenna klo 15.05 lähtien. Päivä menee tätä ennen töissä, joten on varmasti ihan hyväkin, etten ehdi kotona paljoa jännittämään. Tulevana viikonloppuna on myös Mikon polttarit, jolla ei ole tiedossa edes aloitusajankohtaa. Voittekin kuvitella, että tämä ilta on pakkailun lomassa arvailtu kilpaa, mitä kummankin polttarit voisivat pitää sisällään :)


Tällainen kortti tipahti postilaatikkooni alkuviikosta ja olinkin tosi iloisesti yllättynyt, että kaasoni laittoivat minulle tälläisin! Aika huippua ystäviä minulla<3 Takana kerrottiin polttareifen ajankohta, jolloin minun tulee olla valmiina sekä se, että loppuviikosta on tulossa lisätietoa. Tänään aamulla sainkin listan, jossa oli mukaan pakattavat tavarat. Niiden joukosta löytyi tarkasti eriteltyjä vaatekappaleita, muun muassa verkkosukkahousut :D Saa nähdä, mitä minun pään menoksi on keksitty. Ainakin laukussani on ihan tosi paljon kaikkea ja innolla odotan huomista. Sen verran olen pakkailun ohella valmistautunut, että kynnet on nyt lakattu säihkymään ja yritän mennä ajoissa nukkumaan^^ Lupaan heti ensi viikolla kertoa teille, mitä kaikkea minun omissa sekä Mikon polttareissa onkaan tapahtunut. 

Aurinkoista, yllätyksellistä ja ihanaa viikonloppua teille kaikille!

2 kommenttia: